*راهنمای سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول*
________________________________________________________________________________
((((( این سامانه جهت معرفی شما تامین کنندگان و پیمانکاران طراحی و راه اندازی شده است و هیچ گونه فروش محصولات ایرانول در این سامانه امکان پذیر نمی باشد. هر گونه فروش محصولات تنها توسط واحد فروش که اطلاعات تماس آن در بخش ارتباط با ما "وب سایت" شرکت نفت ایرانول در دسترس است قابل انجام است)))))
(((فرآیند خرید کالا و جذب پیمانکار با قرار گرفتن در لیست تایید شدگان شروع می شود . لذا بعد از ایجاد استعلام توسط کارشناسان در سامانه ، پیامی بصورت خودکار به اعضای موجود در لیست جهت اطلاع رسانی ارسال میگردد)))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مراحلی که باید با موفقیت طی کنید تا در لیست تایید شدگان ( لیست سفید) قرار بگیرید
-
مطالعه و تایید قوانین/توسط کاربر
-
ثبت نام/توسط کاربر
-
فعالسازی حساب کاربری (تایید شماره تلفن همراه)توسط کاربر
-
تایید ایمیل /توسط کاربر
-
تکمیل فرم اطلاعات /توسط کاربر
-
تایید اطلاعات /توسط کارشناسان
-
تعیین بازدید /توسط کارشناسان
-
تایید بازدید و کسب حد نصاب نمره قبولی /توسط کارشناسان
-
ثبت در سامانه و اضافه شدن به لیست تایید شدگان/توسط کارشناسان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نکات مهم :
به کلیه پیغام های سامانه و راهنمایی های موجود در صفحات با دقت بسیار توجه نمایید
-
در صورت فراموش کردن نام کاربری( ایمیل ثبت نام شده ) و کلمه عبور میتوانید از بخش فراموشی نام کاربری و کلمه عبور نسبت به مشاهده و تغییر آن اقدام نمایید
-
تغییر ایمیل در سامانه امکان پذیر نیست . لذا میبایست بصورت کتبی، درخواست خود را در سربرگ با مهر و امضا آماده کرده و تصویر آن را از طریق منوی "ارتباطات" و انتخاب دسته بندی " درخواست تغییر ایمیل" ارسال نمایید
-
در مرحله ثبت نام در صورتیکه به هر دلیل به مرحله تایید حساب کاربری وارد نشدید و یا از صفحه تایید حساب کاربری خارج شدید، میبایست مجدد با اطلاعاتی که در مرحله ثبت نام وارد کردید مانند ایمیل و کلمه عبور به صفحه ورود به سامانه مراجعه کنید و وارد شوید و مجددا تایید حساب کاربری را انجام دهید. جهت رفاه حال کاربران بعد از ثبت نام نام کاربری و کلمه عبور وارد شده بصورت ایمیل ارسال می شود.
-
در صورت عدم موفقیت در طی نمودن مراحل ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری و تایید ایمیل ، فرم اطلاعات جهت تکمیل و ورود اطلاعات قابل نمایش نمی باشد
-
در مرحله تکمیل فرم اطلاعات حتما دقت داشته باشید که میبایست بعد از پرکردن فیلدهای ستاره دار و آپلود مدارک و تیک زدن گزینه صحت اطلاعات ، بر روی دکمه ارسال کلیک نمایید
-
در صورت عدم تایید در مرحله تایید اطلاعات و مرحله نتیجه بازدید، بصورت اتوماتیک به مرحله قبل منتقل می شود و میبایست مراحل را مجددا طی نمایید. در مرحله عدم تایید توسط کارشناسان سامانه علت عدم تایید در توضیحات ذکر میشود
-
استعلامات تنها برای کاربرانی قابل مشاهده است که تمامی مراحل را گذرانده و در مرحله آخر( ثبت در سامانه و لیست سفید) باشند
-
در صورت اینکه در هر بخش از سامانه به مشکلی برخورد کردید ، میتوانید از منوی ارتباطات با انتخاب دسته بندی "گزارش خطا" با ما در میان بگذارید تا واحد پشتیبانی ما در اسرع وقت بررسی نمایند
-
در صورت اینکه در فرآیندهای تایید کارشناسان سامانه به مشکلی برخورد کردید ، میتوانید از منوی ارتباطات با انتخاب دسته بندی "ارتباط با کارشناسان" با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت بررسی نمایند
-
شما میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق منوی ارتباطات و با انتخاب دسته بندی " انتقاد و پیشنهاد" ارسال نمایید
-
شما میتوانید جهت ارتباط با مدیرعامل و هیئت مدیره محترم از طریق منوی ارتباطات و با انتخاب دسته بندی " مدیرعامل و هیئت مدیره " پیام خود را ارسال نمایید
-
جهت شفاف سازی و کنترل بر فعالیت سامانه کلیه فعالیتهای شما ثبت می گردد و قابل مشاهده برای شما و مدیران سامانه است.
-
در هر لحظه از شبانه روز میتوانید وارد سامانه شده و پیام خود را ارسال کنید.
__________________________________________________________________________
با تشکر/ واحد فناوری اطلاعات